2016. március 20., vasárnap

RAFFAELLO TORTA

Ezt a tortát a 22 éves unokahúgom készítette el és annyira finom volt, hogy elhatároztam megpróbálom én is! 
Elkértem a receptjét:

A hozzávalók:

A piskótához:

6 tojás
6 ek cukor
6 ek liszt
2 ek apró kókuszreszelék
1 kis kupak vanília aroma

A krémhez:

400 ml kókusztej
100 ml tej
1 cs főzős vaníliapuding
5 ek cukor
4 ek apró kókuszreszelék
20 dkg Rama

A díszítéshez:

1 doboz Raffaello
15 dkg mandulaforgács


Így készül:

A hozzávalókból piskótatésztát csinálok, és kerek tortaformában megsütöm. Hűlésig a formában hagyom.
A krémhez a kókusztejet a tejjel elkeverem, és ezzel a keverékkel a tasakon található leírás szerint elkészítem a pudingot, majd a kész pudingba belekeverem a kókuszreszeléket, és kihűtöm a pudingot.
Ha kihűlt, a vajat habosra keverem, és lassan hozzákeverem a kihűlt pudingot. A tökéletes krémes állag eléréséhez legalább 4-5 percig magas fokozaton keverem robotgéppel.
A piskótát kiveszem a formából, kettévágom, majd megtöltöm a krém 2/3-ával, a megmaradt krémmel befedem a tortát. Oldalát mandulaforgáccsal, tetejét Raffaello-val és mandulaforgáccsal díszítem.
Fontos: a mandulát ebben az esetben nem szabad megpirítani.
-sütési hőfok: 180°C